اخبار رستلینگ پی پر ویو من
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اخبار رستلینگ پی پر ویو من
نوشته شده در سه شنبه 1 مهر 1393
بازدید : 2296
نویسنده : صادق

.:: استوری های جدید برای تی ال سی ::.

برای پی پر ویو تی ال سی 7 مسابقه به ثبت می رسد...در شوء راء چند استوری برای این پی پر ویو مشخص شد. استوری مارک هنری و جان سینا که از قبل شروع شده بود و این مسابقه نیز در تی ال سی به ثبت رسیده...

با دخالت رندی اورتن در مسابقه بری وایت و باتیستا ، استوری بین بری وایت و رندی اورتن یکی از استوری های تی ال سی است. همچنین درگیری آندرتیکر و سی ام پانک دومین استوری برای تی ال سی است.

درگیری بین استون کلد و تریپل ایچ نیز سومین استوری احتمالی برای تی ال سی می باشد که تریپل ایچ چلینج استون کلد را قبول کرد اما هنوز مسابقه ای به ثبت نرسیده.

.:: مسابقات احتمالی برای تی ال سی ::.

با توجه به سوپر شوء راء و اتفاقاتی که در آن افتاد می توان به مسابقات زیر برای تی ال سی اشاره کرد.

Cm Punk Vs Under Taker

Daniel Bryan Vs Roman Reigns

Randy Orton Vs Bray Wyatt

Chris Jericho Vs Bad News Barrett

Triple.h Vs Stone Cold

.:: پرومو تی ال سی منتشر شد ::.

پرومو پی پر ویو تی ال سی نیز توسط کاربر yashin001182 طراحی شد. این پرومو را در لینک زیر به صورت آنلاین می توانید تماشا کنید.

http://s5.picofile.com/file/8151381292/tlc_myppv.mpg.html

.:: فعال شدن بخش مزایده ها ::.

بخش مزایده ها نیز از امروز 1393/8/21 فعال شد و کسانی که عضو وی آی پی هستند می توانند هم اکنون در مزایده ها فعالیت داشته باشند.

.:: برنده قرعه کشی بانک / زمان قرعه کشی بعدی ::.

در قرعه کشی بانک سری سوم کشتی گیر " جک سواگر " برنده شد. این کشتی گیر با پیروزی در این قرعه کشی یک آیتم بدل فینیشر دریافت کرد. قرعه کشی بعدی در تاریخ 1393/8/27 برگزار می شود.





مطالب مرتبط با این پست
.